Kariéra: Administrátor logistiky
Čemu se u nás budete věnovat:
● Správě objednávek a koordinaci dodávek materiálů a zboží
● Komunikaci s dodavateli a dopravci
● Zajišťování správné dokumentace k přepravám a objednávkám
● Kontrole stavu zásob a aktualizaci skladových záznamů
● Spolupráci s týmem na optimalizaci logistických procesů
● Přípravě podkladů pro fakturaci a reporting
Jaké zkušenosti/ dovednosti se vám budou hodit:
● Znalost logistických procesů a praxe v oboru
● Schopnost efektivní komunikace a týmové spolupráce
● Analytické myšlení, proaktivita a samostatnost
●Uživatelská znalost Excelu a dalších kancelářských programů
● Mírně pokročilá úroveň angličtiny
Co můžete očekávat:
● Zajímavou práci na hlavní pracovní poměr
● Možnost podílet se na rozvoji naší společnosti a našich produktů
● Příspěvek na sport či rekreaci (plně hrazená karta Multisport či kafeterie) a na stravování (stravenkový paušál)
● Flexibilní začátek a konec pracovní doby, homeoffice dle domluvy
● 25 dní dovolené a 3 sick days
● Zaškolení/zaučení samozřejmostí
Tato pozice je ideální pro zkušené profesionály, kteří u nás dostanou možnost rozvíjet a zužitkovat své znalosti. Nabízíme vám příležitost stát se součástí týmu, který optimalizuje a zajišťuje plynulý chod logistických procesů.
Zašlete nám váš životopis, rádi se s vámi potkáme během výběrového řízení.
Máte zájem o tuto pracovní pozici?
Ozvěte se nám.
Kdo jsme
Měníme budoucnost čisté energie. Jsme technologická firma, která vyrábí a instaluje kompletní fotovoltaické elektrárny na klíč s vlastním systémem inteligentního řízení.
Chytrý algoritmus dokáže na základě dat z energetické burzy, informací z meteostanic a energetických návyků budovy řídit toky elektrické energie.